+420 778 461 810
info@intermarketcompany.cz

Vrácení, výměna či reklamace

Ze dne 14.2.2018

1. Kdy lze reklamovat
Reklamaci zboží nakoupeného na našem eshopu můžete uplatnit v následujících případech: 

  • zboží, které jste obdrželi, bylo při převzetí poškozené nebo deformované,
  • zboží, které jste obdrželi, neodpovídá objednaným položkám, které jsou uvedeny ve vašem seznamu objednávek a prodejním dokladu,
  • množství zboží, které jste obdrželi, neodpovídá množství ve vaší objednávce, nebo zboží chybí součásti.
 
V ostatních případech je výměna či vrácení zboží možná pouze po předchozí domluvě a podléhá schválení vedoucího pracovníka eshopu. 

2.
  Jak uplatnit reklamaci
2.1.   Pokud nebyla objednávka dodána v pořádku, kontaktujte nás na emailové adrese info@intermarketcompany.cz. nebo osobně v naší prodejně. Každou reklamaci vyhodnotíme samostatně a co nejdříve vás budeme informovat o způsobu jejího řešení. Při reklamaci zboží je třeba předložit prodejní doklad (fakturu).

2.2.   Při dodání zboží přepravní společností prosím zkontrolujte zásilku. Pokud bude zásilka jevit známky poškození (např. poškozený karton, rozbalená paleta apod.), můžete odmítnout převzetí zásilky. V takovém případě nám prosím tuto skutečnost oznamte na emailové adrese info@intermarketcompany.cz.  

2.3.   V případě osobního odběru prosím zkontrolujte zboží připřevzetí – na místě před tím, než jej naložíte do svého vozidla a oznamte případné škody přímo výdejci zboží. 

2.4.   V případě reklamace emailem nám prosím zašlete fotografie poškozeného zboží nebo v případě dodání nesprávného množství zboží nám prosím pošlete fotografii množství, které vám bylo doručeno. Snímky zboží by měly mít dostatečnou kvalitu, aby se dalo prokázat poškození produktu.

2.5.   Na vyřízení reklamace si vyhrazujeme 30 dnů, ale zpravidla ji zvládáme vyřídit rychleji.  Přijetí reklamace vám potvrdíme odpovědí na váš email. 

2.6.   Pokud bude vaše reklamace schválena, reklamované zboží můžete osobně vrátit na naší prodejně nebo zaslat na její adresu INTERMARKET company s.r.o., Libušská 319/126, 142 00 Praha 4 Libuš. 

2.7.   Vrácené zboží musí být nepoužité, nepoškozené, nerozbalené a ve stejném stavu, jak jste jej obdrželi. Jakmile ho obdržíme zpět, budeme vás informovat prostřednictvím emailu.

3. Náhrady
3.1.   V případě, že bylo zboží při převzetí poškozeno a vaše reklamace bude schválena, poškozené zboží vám nahradíme novým a bez vad, nebo vám jeho hodnotu odečteme při dalším nákupu, nebo vám vrátíme peníze.

3.2.   V případě, že vám bylo dodané chybné zboží nebo jiné množství zboží, než jste si objednali, bude vám dodatečně na naše náklady dodané správné zboží nebo správné množství objednaného zboží. Po vzájemné dohodě může být poskytnuta kompenzace také v jiné formě, např. kreditu na další nákup. 

4. Do kdy lze reklamovat
4.1.   Vadné zboží je třeba reklamovat ihned, tzn. při převzetí. Při osobním odběru nahlaste poškozené zboží výdejci zboží či vedoucímu pracovníkovi prodejny.

4.2.   Při doručení přepravcem můžete poškozený balík či paletu odmítnout převzít (takovou skutečnost nám prosím oznamte na info@intermarketcompany.cz).   V případě, že jste zjistili vady na zboží až po rozbalení balíku či palety, uplatněte prosím reklamaci ihned po zjištění, nejpozději však do 24h od převzetí zásilky.                     
5. Vrácení a výměna zboží
5.1.   Podnikatelské subjekty (nakupující na IČO) nemají ze zákona právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Vrácení a výměna zboží je možná pouze po předchozí domluvě a v odůvodnitelných případech. Pokud chcete ze závažného důvodu vrátit nebo vyměnit zboží, kontaktujte nás na info@intermarketcompany.cz. Po posouzení vaší žádosti se s vámi domluvíme individuálně na dalším postupu.