+420 778 461 810
info@intermarketcompany.cz

Často kladené otázky

Ze dne 14.2.2018

Často kladené otázky
 
Musím se při nákupu registrovat? 
Ano. Jsme eshop zaměřený na B2B segment, našimi zákazníci jsou tedy firmy a podnikající fyzické osoby, případně jiné organizace s identifikačním číslem IČ. Máme zájem o dlouhodobou spolupráci, a proto je možné nakupovat pouze po předchozí registraci.
 
Proč je potřeba aktivovat účet osobně na prodejně? 
Souvisí to s první otázkou. Chceme mít jistotu, že dodáme zboží reálně existujícím podnikatelům a organizacím. Navíc rádi osobně poznáme naše zákazníky.

Proč se mi nezobrazují ceny?
Pro zobrazení cena je potřeba se registrovat a přihlásit. I tato otázka souvisí s tou první. Jsme velkoobchodní eshop a prodáváme pouze registrovaným zákazníkům – podnikatelům.

Proč je minimální objednávka ve výši 5.000,- Kč?
Jsme velkoobchod a ceny jsou nastavené pro velkoodběr (nákup pouze po celých baleních apod.). Abyste mohli získat tyto velkoobchodní ceny, je třeba provést objednávku ve výši minimálně 5.000 Kč.
 
Odesla(-a) jsem objednávku, ale nepřišel mi email s potvrzením o přijetí objednávky. Obdrželi jste mou objednávku? 
Nejprve prosím zkontrolujte spam nebo sekci „Promo nabídky“. Pokud ani tam nenaleznete náš email s potvrzením o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na tel. 778 461 810 nebo 608 611 810 nebo na info@intermarketcompany.cz.
 
Jaké jsou možnosti platby a jak mi bude zboží doručeno? 
Podrobné informace o možnostech platby a dopravy naleznete v sekci Doprava a platba.
 
Jaká je lhůta pro dodání zboží?  
  • Objednávky s volbou platba na bankovní účet, doprava přepravcem – objednané zboží bude expedováno do 2 pracovních dní ode dne přijetí úhrady objednávky.
  • Objednávky s volbou platba na dobírku, doprava přepravcem – objednané zboží bude expedováno do 2 pracovních dní ode dne přijetí a potvrzení objednávky.
  • Objednávky s volbou platba hotově nebo platební kartou při osobním převzetí na prodejně – objednané zboží bude připraveno k odběru do 2 pracovních dní ode dne přijetí a potvrzení objednávky. Až bude zboží připraveno k odběru, budeme vás informovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu. 
 
Jak mám reklamovat poškozené nebo špatně dodané zboží? 
Podrobné informace o možnostech reklamace, výměny či vrácení zboží naleznete v sekci Reklamace.
 
V zásilce jsem nenašel(-a) fakturu. Kde ji získám? 
Faktury zasíláme spolu se zasilkou, je vložena do některého z balíků nebo na vrchu palety. Pokud jste ji přesto nenašli, napište nám prosím na info@intermarketcompany.cz a my vám ji obratem zašleme. 
 
Nebyl(-a) jsem spokojen(-a) s vyřízením objednávky. Na koho se mohu obrátit? – Je nám velice líto, že taková situace nastala. Napište nám prosím na info@intermarketcompany.cz a my vaši stížnost předáme vedení společnosti. Budeme rádi, pokud nám na tentýž email napíšete i jakékoliv jiné podněty ke zlepšení našich služeb.